סדקים? • הח"כ הערבי מטיח האשמות ביו"ר מפלגתו איימן עודה

"איימן עודה, איפה אתה?, איפה אתה בחוק הזה? לא שמענו אותך. ישבת בשקט. גם אתה צריך להשמיע את דבריך"
ישראל פריי No Comments on סדקים? • הח"כ הערבי מטיח האשמות ביו"ר מפלגתו איימן עודה

רמז לקרעים וליחסים המעורערים, ניתן היה למצוא בדבריו של ח"כ עבד אל חכים חאג' יחיא בעת דיון בחוק ההדחה שנערך לפני כמה ימים בשעה של לפנות בוקר, ובפני משתתפים בודדים, בהם תקף את יו"ר מפלגתו ח"כ איימן עודה • עודה היה נראה המום, ולא ענה

ח"כ איימן עודה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
"איימן עודה, איפה אתה?, איפה אתה בחוק הזה? לא שמענו אותך. ישבת בשקט. גם אתה צריך להשמיע את דבריך"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בדיוק כמו רעיהם למפלגות השונות במשכן, גם המפלגות הערביות ורכבות ממספר סיעות, מיחסי כוחות מורכבים, מפריימריז, ומתפיסות שונות המרכיבות את מה שהפך בבחירות האחרונות לרשימה הערבית המאוחדת.

למרות היחסים הלא לגמרי תקינים בין חלק ממרכיבי הסיעה הערבית המאוחדת, מקפידים חבריה להציג כלפי חוץ חזית אחידה, נמנעים לתקןף איש את זולתו, במיוחד לא בפורומים החשופים לציבור.

אלא שרמז לקרעים וליחסים המעורערים, ניתן היה למצוא בדבריו של ח"כ עבד אל חכים חאג' יחיא בעת דיון שנערך לפני כמה ימים בשעה של לפנות בוקר, ובפני משתתפים בודדים, בהם תקף את יו"ר מפלגתו ח"כ איימן עודה.

על פי הדיווח ב- nrg, חאג' יחיא, טען כי עודה לא השמיע קול ברור ותקיף מספיק נגד חוק ההדחה שאושר ביום רביעי לפנות בוקר, המאפשר להדיח חברי כנסת מתפקידם במקרים חריגים וברוב של 90 חברי כנסת.

"איימן עודה, איפה אתה?, איפה אתה בחוק הזה? לא שמענו אותך. ישבת בשקט. גם אתה צריך להשמיע את דבריך", העביר את האשמה ליו"ר מפלגתו, "לא יכול להיות. אתה יושב ראש הרשימה שלנו. אז אני אומר לך, לא נהגת כראוי".

הכתב הפוליטי זאב קם מציין כי ח"כ עודה נראה המום למשמע הדברים, ולא השיב לחברו למפלגה.



0 תגובות